SNARKKKK....

Jag kände att det var dags för lite uppdatering, men har typ gjort samma sak varje dag på lovet
så det hade blivit ungefär likadana inlägg varje dag, haha... Anyway, kom nyss hem från ica maxi, var där och hjälpte papi med handlingen och sen köpte jag lite grejer jag behövde också. Innan det var jag på stan med Jimmy och Saara, vi åt på nancy's och sen gick vi till h&m och jag köpte en lite försenad födelsedags present till Mathilda och sen träffade vi henne en snabbis.
det var min dag det.. imorn är det skola igen, ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka. sen är det ju faktiskt bara 19 skoldagar och sen lov igen, GILLAR'T!


jag har så grymt tråkigt........

Kommentarer
Postat av: Johanna

frågestund på min blogg :)

kika gärna in och lämna en fråga efter dig <3

kram! <3

2010-03-08 @ 17:35:17
URL: http://jstenroos.blogg.se/
Postat av: emmae

ofta, äre bara 19 dagar kvar? :D

2010-03-12 @ 16:33:41
URL: http://fjortondefebruari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0