FREDAGSMYS, om det så är det sista jag gör...



Godkväll allesammans. Gud jag låter som en 78 årig bibliotikarie som ska föreläsa om sina böker som handlar om typ tomater.. Nej men nu ligger jag hemma i sängen, kom hem från anna för typ en timme sen. Vi hade riktigt kul skönt att träffa henne igen!
Vi cyklade som sagt till ica maxi och det gick bättre än väntat, vi hittade och det tog bara typ en timme! Bara det att det första jag gjorde var att köra in i en snöhög, men det var inte mitt fel jag hade ju inte plaserat den där.
Gjorde precis ansikts mask, mmmmh så nu är min hud len som en baby rumpa. Gulligt juu, nej jag måste faktiskt sova snart, tidig samling imorn med fotbollen.
Kyssar<3


Kommentarer
Postat av: emmae

hahahah, ''som en 78 årig biblotekarie som ska föreläsa om sina böcker'' ;)

2010-04-01 @ 19:23:40
URL: http://fjortondefebruari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0