ANNIE <3 DANIEL

sitter här vid köksbordet med min lilla data, kollar runt på facebook och äter yogurt och mũsli. Liksom wow...
nej men kom hem från träningen för ett tag sen, hoppade in i duschen, satte på mig myskläder och satte mig vid datan. Ungefär så är alla mina kvällar, roooligt liv.
Nej gud min blogg kommer spåra ut totalt snart känner jag, konstigt nog gillar alla mina läsare den eftersom
statistiken bara växer och växer. Och det gillar vi verkligen!
Men juste jag glömde säga, jag har färgat håret, blont ska det bli. Har bara slingat nu men det blir mer snart
så den gamla "BLONDINGRISEN" är snart tillbaka. och jag vet att ni gillar't. har tyvär ingen bild men det kommer så håll ut.
ska kolla det sista på datan och lägga mig i sängen, niiiiice! pussis/annie

14 månader har gått älskling och jag älskar dig bara mer och mer för varje dag. Trodde aldrig jag skulle kunna älska någon såhär mycket, men det gick. du har visat mig vad äkta kärlek är och du kommer föralltid att ha en plats i mitt hjärta. alla våra stunder tillsammans är så underbara, jag ångrar verkligen ingenting. Du är den bästa som finns, jag kommer aldrig någonsin att sluta älska dig. tack för allt du är världens bästa pojkvän. det lovar jag, på kärlek! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0