SVAR PÅ NÅGRA FRÅGOR:

1. Varför gillar du just daniel?
svar: För han är en underbar person som jag vet att jag kan lita på, känslorna har bara blivit starkare
och starkare men han har en grymt bra personlighet!
2. Har du gillat/vart intresserad av ngn annan under den tiden ni har vart tillsammans?
svar: Nej
3. vem är din absolut bästavän ?
svar: Just nu rikard
4. favorit maträtt ?
svar: hmmm.. Typ tacos kanske
5. bästa filmen ?
svar: har ingen just nu.

1. Vem är din bästa vän?
svar: Rikard
2. Varför fortsatte du inte med innebandyn?
svar: jag vet inte riktgit :D
3. vad anser du att gränsen vid otrohet går?
svar: det beror lite på, otrogenhet kan  vara på olika sätt, känslomäsigt otrogenhet och såklart om man gör någon med någon annan, inte direkt krama en vän men ah
4. Har du någon favoritlåt?
svar: Inte direkt finns många bra.

_____________________________________________________________________________________________________________

Nu sitter jag hemma med Daniel, skönt att träffa han eftersom han vart borta i helgen.
Vi kollar såklart på os finalen i hockey, USA-CAN. ska sova sen tror jag, riktgit skönt att slippa gå till skolan imorn
sånt gillar vi! Har inte mycket att skriva nu om jag ska  vara ärlig. Puss och Kram/ annie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0