HAPPYFACE

Fredagen börjar lida mot sitt slut, och jag har en enorm huvudvärk och det svider jätte mycket i halsen.  men jag  måste verkligen berätta hur oerhört glad jag är idag!
Det har varit plus grader hela dagen, det har börjat slaska och snön börjar smällta bort. ÄNTLIGEN lite närmare till våren nu, fast fortfarande ganska långt...
Anyway, sov hos daniel igår kväll och vi kollade på "Zoombieland" med daniels lillebror också, den var lite konstig men helt okej. Idag var jag med daniel, såklart först. Sen satt jag Rikard och Filip och spelade kort 2 och en halv timme i streck. Kan ni då fatta vilket liv vi har?... Nej men det var mycket trevligt, och efter det gick jag och tränade en snabbis på gymet. Har blivit mycket träning denna vecka och det är riktgit nice.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0